Szintet lépett a Lidl: fontosabbak a munkatársai
Nem hosszabbítja meg a nyitvatartási idejét advent vasárnapjain Magyarországon a német áruházlánc. Közleményben tudatták: biztosítják munkatársaiknak, hogy családjukkal együtt, méltó módon készülhessenek az ünnepekre.
Egyedülálló kezdeményezéssel ismeri el a Lidl a munkatársait: dolgozói érdekeit tartja szem előtt adventkor
A Lidl Magyarország áruházai az elmúlt években advent vasárnapjain a hétköznapi nyitvatartási rend szerint várták a vásárlókat. Az áruházak hétköznap reggel 6.30, vagy 7 órakor nyitnak, este pedig eltérő időpontokban 20.00, 21.00, vagy 22.00 órakor zárnak. Idén advent vasárnapjain azonban mind a 167 áruház országszerte egységesen a vasárnapi rend szerint tart nyitva, azaz 7-17 óra között.
Az Atádhír kérdésére a Lidl Magyarországnál elmondták: 10 Somogy megyei áruházukban összesen 180 munkavállalót foglalkoztatnak, közülük 14-et a nagyatádi áruházban.
Az Atádhír szerkesztősége úgy ítéli meg, ha egy multi áruházlánc Magyarországon úgy dönt, hogy végre a haszon és a nyereség mindent felülíró szempontjai elé helyezi a munkatársai megbecsülését, akkor megérdemli, hogy ezt hírül adjuk.
Íme tehát a Lidl Magyaország közleménye.
|
„A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít munkavállalóira, folyamatosan hangsúlyozza az alkalmazottak elismerésének jelentőségét, mindezt pedig nem csak szavakban, de tettekben is kifejezi. Karácsonyhoz közeledve az áruházlánc vezetése ezért a dolgozói érdekeket szem előtt tartva – a korábbi évek gyakorlatával szemben – azt a döntést hozta, hogy a Lidl áruházak advent vasárnapjain is a korábban megszokott, normál nyitva tartással várják vásárlóikat. Az áruházlánc ezzel is kollégái lelkiismeretes és áldozatos munkáját kívánja elismerni, biztosítva számukra, hogy családjukkal közösen, méltó módon készülhessenek az ünnepre. Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.” |



