Jövő héten nem lehet ügyet intézni a DRV-nél
Sem személyesen, sem online, sem telefonon nem lesz elérhető a társaság. A hibabejelentő működni fog.
Technikai átállás miatt június 23. és június 29. között a DRV ügyfélkapcsolati munkatársai és ügyfélkapcsolati szolgáltatásai, úgymint az ügyfélszolgálati irodák, a Vízcenter online ügyfélszolgálat, a call center, a telefonos mérőállás-bejelentés, valamint a társaság oldalán lévő élő chat sem lesz elérhető. Jelezték azt is, hogy az e-mailes megkeresések esetén is hosszabbodik az ügyintézési idő.
A hibafelvevő központot nem érinti majd az átállás, így a műszaki hibák bejelentését az említett időszakban is fogadják diszpécserek a 06 80 240 240-es telefonszámon, az 1-es menüpont alatt, a nap 24 órájában.
A fent említett szolgáltatások június 30-tól lesznek újra használhatók.