Az ügyfélhívó rendszer hibájára panaszkodnak a postán

Olvasónk jelezte, hogy elromlott az ügyfélhívó rendszer a nagyatádi postán, emiatt hosszú sorok alakultak ki, csúcsidőben akár egy órás várakozási idő is előfordulhat.

Egy olvasónk tájékoztatott minket, hogy a nagyatádi postán meghibásodott az ügyfélhívó rendszer, ami miatt délelőtt hosszú időn át kellett várakozni az ügyintézére. 

Olvasónk továbbá azt írta, nincs az ablakokon feltüntetve, hogy hol lehet csekkbefizetést intézni, emiatt „össze-vissza toporognak a várakozók”.

Tehát érdemes lehet a mai napra tervezett postai ügyintézést későbbre halasztani, hisz a munkaidő végén vélhetően hosszabb sorok fognak kialakulni az ügyfélhívó rendszer hibája miatt.

Köszönjük olvasónknak a jelzést, és ezúton jelezzük Önöknek, hogy az e-mail címünkre (info@atadhir.hu), illetve a közösségi oldalunk üzenetei közé is várjuk az ilyen és ehhez hasonló, a nagyatádiak életét megnehezítő, illetve megkönnyítő dolgokkal kapcsolatos észrevételeiket. Továbbá szívesen beszámolunk minden nagyatádi sikerről, összefogásról, kezdeményezésről. 

 

Megosztás